პროდუქტის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია, თუ შენაძენი არ შეესაბამება:
შეძენილ პროდუქტს,
ხარისხს,
რაოდენობას.
პროდუქტის დაბრუნების პირობები:
გადახდის ქვითარი;
პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
პროდუქტი წარმოდგენილი პირვანდელი შეფუთვით.
დაბრუნების შესახებ მოთხოვნის დადასტურდების შემთხვევაში, თანხა ანაზღაურდება 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
შენაძენის დაბრუნების შემთხვევაში, კომპანია იღებს ვალდებულებას აანაზღაუროს გადახდილი თანხის 100% თუ:
პროდუქტის სასაქონლო სახე შენარჩუნებულია და ახლავს ყველა დამატებითი ნაწილი, რაც შესყიდვის დროს იქნა მიღებული.
სატრანსპორტო მომსახურების კომპენსაციის წესი:
მომხმარებლის მიერ პროდუქტის დაბრუნება / შეცვლის შემთხვევაში, კომპანია ანაზღაურებს ადგილზე მიტანის ღირებულებას თუ:
შენაძენი არ შეესაბამება საიტზე წარმოდგენილი პროდუქტის ტექნიკურ აღწერილობას:
პროდუქტს აღენიშნება ქარხნული წუნი;
პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას:
პროდუქციის მიღებისთანავე, შეამოწმეთ შენაძენის მთლიანობა და ხარვეზის არსებობის შემთხვევაში, დაუყოვნებლივ აცნობეთ საინფორმაციო ცენტრს.
პროდუქტის შეცვლის ვადები:
თუ პროდუქტის შეცვლის შესახებ მოთხოვნა დადასტურდება, კომპანია 5 სამუშაო დღის განმავლობაში მომხმარებელს მიაწვდის იდენტურ პროდუქტს;
იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი მოცემულ მომენტში არაა ხელმისაწვდომი, კომპანია გადახდილ თანხას აანაზღაურებს სამ სამუშაო დღეში;
საჭიროების შემთხვევაში, შეძენილი პროდუქტი 3 თვის განმავლობაში შეინახება.
შეკვეთის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია 30 კალენდარული დღის განმავლობაში.